Menu

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti

pattis s.r.o.
Radlinského 637/22, 010 01 Žilina
IČO:  56 107 277
zapsané v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel Sro,Vložka číslo: 84464/L

1. Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim pattis s.r.o., so sídlom Radlinského 637/22, 010 01 Žilina, IČO: 56 107 277, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina, Oddiel: Sro, Vložka č.: 84464/L, DIČ: 2122201466 (ďalej len „Predávajúci") a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj produktov na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho www.cokolat.sk a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Kupujúcim a Predávajúcim na diaľku prostredníctvom elektronického obchodu na internete alebo prostredníctvom osobného alebo telefonického predaja (ďalej len „Kúpna zmluva"). (Predávajúci a Kupujúci spolu ďalej len „Zmluvné strany").

1.2 Tieto všeobecné obchodné podmienky platia na území Slovenskej republiky pre kúpu produktov objednaného prostredníctvom elektronického obchodu www.cokolat.sk, nákup v kamennom obchode alebo prostredníctvom telefonického predaja a vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na www.cokolat.sk.

1.3. Všetky vzťahy medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktoré nie sú upravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Ak je Kupujúci spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, teda ak sa jedná o Kupujúceho, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, riadia sa vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky Zákonník v znení neskorších predpisov.

1.4. Kupujúcim sa rozumie v systéme zaregistrovaná fyzická osoba, alebo právnická osoba, ktorá si elektronicky objedná tovar prostredníctvom elektronického obchodu www.cokolat.sk. Kupujúcim sa rozumie tiež fyzická osoba, alebo právnická osoba, ktorá si osobne na predajnom mieste alebo telefonicky objedná tovar u Predávajúceho.

1.5. Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o Kupujúcom, objednanom tovare z ponuky elektronického obchodu www.cokolat.sk a celkovej cene tohto tovaru, spracovaný systémom elektronického obchodu www.cokolat.sk. Tovarom sa rozumejú všetky produkty uvedené na stránke elektronického obchodu Predávajúceho www.cokolat.sk.

1.6. Telefonickou objednávkou sa rozumie objednávka zadaná Kupujúcim prostredníctvom telefonického kontaktu s Predávajúcim, ktorá obsahuje informácie o Kupujúcom, objednanom tovare z ponuky elektronického obchodu www.cokolat.sk a celkovej cene tohto tovaru. Tovarom sa rozumejú všetky produkty uvedené na stránke elektronického obchodu Predávajúceho cokolat.sk.

1.7. Osobnou objednávkou sa rozumie objednávka zadaná Kupujúcim prostredníctvom osobného kontaktu s Predávajúcim v obchode, ktorá obsahuje informácie o Kupujúcom, objednanom tovare z ponuky obchodu ČOKOLAT a celkovej cene tohto tovaru. Tovarom sa rozumejú všetky produkty uvedené v katalógu obchodu ČOKOLAT alebo na adrese elektronického obchodu www.cokolat.sk.

1.8 Produktom sa rozumejú výrobky Predávajúceho, ktoré zahrňujú ovocie v čokoláde, ovocné kytice, čokoládové produkty a rôzne tematické doplnky.

1.9 Kontaktné údaje Predávajúceho pre Kupujúcich sú uvedené na stránke Predávajúceho www.cokolat.sk.

2. Objednávka

2.1. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých registračných formulárov, ktoré obsahujú všetky podstatné náležitosti objednávky definované ďalej v týchto Všeobecných obchodných podmienkach. Podmienkou platnosti osobnej alebo telefonickej objednávky je pravdivé a úplné poskytnutie všetkých podstatných náležitostí definovaných ďalej v týchto Všeobecných obchodných podmienkach.

2.2. Predávajúci nezodpovedá za škodu, ktorá bola spôsobená dôsledkom toho, že Kupujúci pri zadaní elektronickej objednávky, objednávky v obchode alebo telefonickej objednávky neposkytol všetky požadované údaje a/alebo chybne poskytol požadované údaje v objednávke.

2.3. Prijatá elektronická objednávka, objednávka v obchode alebo telefonická objednávka je považovaná za návrh Kúpnej zmluvy a je záväzná. Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká na základe záväzného potvrdenia elektronickej objednávky v systéme alebo na základe záväzného potvrdenia objednávky počas osobného alebo telefonického kontaktu Kupujúceho s Predávajúcim. Predávajúci je povinný potvrdiť e-mailovou správou (na e-mailovú adresu Kupujúceho zadanú v elektronickej objednávke, objednávke v obchode alebo telefonickej objednávke) obsah objednávky Kupujúceho a to bezodkladne po jej doručení Predávajúcemu, najneskôr však do 2 hodín od zadania objednávky. Kupujúci je povinný skontrolovať obsah objednávky uvedený v e-mailovej správe Predávajúcim. V prípade zistenia nezrovnalostí týkajúcich sa obsahu objednávky potvrdenej zo strany Predávajúceho, je Kupujúci povinný o tom upovedomiť Predávajúceho prostredníctvom e-mailovej správy alebo telefonického kontaktu.

2.4. Za podstatné náležitosti elektronickej objednávky, telefonickej objednávky alebo objednávky (ďalej len objednávky) v obchode sa považujú:

2.4.1 Identifikácia Kupujúceho, t.j. obchodné meno, meno a priezvisko, sídlo/bydlisko, IČO, DIČ, IČ DPH, telefónne číslo a e-mail;

2.4.2 Objednaný produkt podľa katalógu a jeho množstvo;

2.4.3 Preferovaný čas prevzatia objednávky v obchode (deň, hodina),

2.4.4 Meno a priezvisko a kontaktné údaje (vrátane telefónneho čísla) osoby oprávnenej k prevzatiu dodávaného produktu (ak nebude tento údaj uvedený, má sa za to, že k prevzatiu dodávaného produktu je oprávnený Kupujúci, prípadne akýkoľvek jeho zamestnanec).

2.4.5 Ak nebude objednávka obsahovať náležitosti podľa predchádzajúceho článku, je považovaná za neúplnú. Predávajúci sa v takom prípade pokúsi kontaktovať Kupujúceho a vyzvať ho k odstráneniu nedostatkov objednávky. Okamihom doručenia údajov spresňujúcich a/alebo doplňujúcich objednávku Predávajúcemu sa objednávka považuje za úplnú.

3. Storno objednávky

3.1 Kupujúci má právo stornovať objednávku s osobným odberom, telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej správy bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením zo strany Predávajúceho. V prípade, že objednávka už bola záväzne potvrdená zo strany Predávajúceho, Kupujúci má právo ju stornovať najneskôr do 6 hodín pred preferovaným alebo dohodnutým termínom prevzatia produktu podľa dohody medzi Kupujúcim a Predávajúcim, pre objednávky s časom vyzdvihnutia od 9:00, 10:00, 11,00 však minimálne deň vopred (do 23:59). Neskoršie je možné storno s poplatkom 100 % z hodnoty nákupu.

3.2 Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo odložiť termín dodania produktu v objednávke po dohode s Kupujúcim kvôli nepredvídateľným technickým prekážkam pri výrobe alebo doručení na strane Predávajúceho, alebo v dôsledku udalostí tzv. vyššej moci.

4. Cenové podmienky

4.1 Kúpna cena produktov ponúkaných Predávajúcim prostredníctvom www.cokolat.sk je uvedená vždy vedľa vybraného produktu. Kúpna cena je vždy konečná, Predávajúci nie je platca DPH.

4.2 Predávajúci si vyhradzuje právo jednostranne upraviť (zvýšiť/znížiť) ceny produktov uvedené na www.cokolat.sk s tým, že nové ceny tovarov sú pre Kupujúceho platné dňom ich uverejnenia na www.cokolat.sk. Takáto úprava ceny sa nevzťahuje na tovar už Kupujúcim objednaný. V prípade, ak sa na www.cokolat.sk objaví pri niektorom tovare cena evidentne chybná, napr. ak z dôvodu chyby systému sa pri tovare objaví cena „0 EUR", Predávajúci nemá povinnosť tovar dodať za cenu chybnú, ale môže Kupujúcemu ponúknuť dodanie tovaru za cenu riadnu. Ak Kupujúci v tomto prípade s riadnou cenou tovaru nesúhlasí, môže od Kúpnej zmluvy odstúpiť.

5. Doručenie tovaru

Tovar je možné prevziať osobne na predajnom mieste Predávajúceho na Jilemnického 4003/47, 036 01 Martin alebo doručiť na dohodnutú adresu. 

6. Okolnosti vylučujúce zodpovednosť za nemožnosť plnenia

6.1 Žiadna zo Zmluvných strán nenesie zodpovednosť za nemožnosť plnenia v prípade, ak nastanú skutočnosti vplyvom vyššej moci.

6.2 Za udalosť vplyvom vyššej moci sa považuje udalosť, ktorú Zmluvné strany nemohli predvídať a ktorej nemohli zabrániť ani pri vynaložení najvyššej možnej odbornej starostlivosti, ktorá je nezávislá od ich vôle, najmä vojna, povstanie, štrajk, prírodné katastrofy, zmeny v legislatíve a iné.

6.3 Vznik neočakávaných technických alebo logistických porúch oslobodzuje Predávajúceho od dohodnutých záväzkov.

7. Odstúpenie od zmluvy a reklamácia

7.1. Vzhľadom na povahu Produktu nemá Kupujúci v súlade s Občianskym zákonníkom právo od Zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu a Predávajúci neposkytuje na Produkt záručnú dobu.

7.2. Ak má prevzatý Produkt nedostatky (predovšetkým nie je kompletný, nezodpovedá jeho množstvo, miera, hmotnosť, alebo kvalita deklarovanému popisu produktu), jedná sa o nedostatky produktu, za ktoré Predávajúci zodpovedá.

7.3. Pokiaľ má produkt nedostatky, je možné ho reklamovať. Reklamáciu musí Kupujúci uplatniť do 2 hodín od jeho prevzatia. Reklamáciu môže Kupujúci oznámiť na mail info@cokolat.sk.

7.4. Kupujúci je povinný uviesť dôvody reklamácie a v prípade reklamácie zadanej e-mailom alebo telefonicky priložiť fotodokumentáciu, na ktorej je vidno závažný nedostatok v kvalite, balení alebo hmotnosti dodaného Produktu. Pre reklamáciu tovaru osobne v obchode musí byť zachovaných minimálne 3/4 objemu konzumovateľného objemu produktu.

7.5. Reklamácia je vyriešená ihneď, pokiaľ je to možné s prihliadnutím na okolnosti reklamácie a na základe dohody s Kupujúcim je vykonaná náprava – výmena tovaru, vrátenie peňazí alebo iná kompenzácia. Predávajúci je povinný vrátiť peniaze v prípade uznanej reklamácie do 2 pracovných dní od dňa, kedy bola reklamácia zadaná.

8. Alternatívne riešenie sporov

Pokiaľ Kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, Predmestská 71, P.O.BOX B-89, 011 79 Žilina 1, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Kupujúci – spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO") na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci – spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Kupujúci – spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci – spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

9. Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhradzuje právo tieto všeobecné obchodné podmienky kedykoľvek zmeniť a/alebo doplniť. Zmeny a/alebo doplnky týchto všeobecných obchodných podmienok vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na www.cokolat.sk.

Martin, dňa 1.7.2024

Čokolat 2021 | Všetky práva na obsah vyhradené | info@cokolat.sk | +421 903 274 777

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Zavrieť
Zavrieť